»Naš cilj je, da postane Maribor pomembna adventna destinacija.«
»Naš namen je bil z adventno akcijo pomagati 500 otrokom, a če bomo blizu te številke, bomo tudi zadovoljni.«
»Zavedamo se, da naš čaka veliko dela. Naš cilj je, da s pripadajočo vinorodno okolico, turističnimi ponudniki in bogato kulturno dediščino postanemo prepoznavna turistična destinacija. Prepričana sem, da bo grad Borl ponovno postal steber turizma naše regije.«
»Maribor se bo na svetovnem odru predstavil kot destinacija edinstvenih lokalnih zgodb mednarodnih razsežnosti, kot destinacija izjemnega potenciala in nasploh zgodb, ki jih je preprosto vredno doživeti in močneje odpreti svetu. Simbol zanje je seveda naša še zmeraj mladostno vitalna najstarejša trta sveta.«
»Govorili smo o tem, kaj bi morali narediti, da bi Slovenija postala še privlačnejša naložbena destinacija.«
»Advent predstavlja čas pričakovanja in upanja, da je vedno mogoče začeti znova.«
»To je v resnici bistvo adventnega časa, to ni razlog za zapravljanje, ampak je v resnici glavno povabilo, da se pripravimo na rojstvo našega odrešenika.«
»Prihodki od turističnega davka bi pomagali financirati vrsto ukrepov in preprečili, da bi Bali postal znan le kot cenena destinacija.«
»Naš cilj je interventno zagotoviti boljšo povezljivost Slovenije. Določili bomo tiste destinacije, ki so za Slovenijo ključne.«
»Vsako življenje je enako vredno, kar je na Hrvaškem kot turistični destinaciji zelo pomembno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju